Open Procurement Albania

Shërbim gatimi dhe shpërndarje ushqimi për Qendrën Spitalore Universitare Nënë Tereza

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Lack of competition
  • Procurement takes place with one single competitor. The Albanian law does allow for such procedures, but what such procedures often demonstrate, more than just lack of competition, is criteria and application deadlines that are obviously in favor of a certain company (clientelism). Such tenders deserve to be considered exposed to risk.

Contracted Institution Central Purchasing Agency
Tenderer Institution "Nënë Tereza"  University Hospital Center
Tender object Shërbim gatimi dhe shpërndarje ushqimi për Qendrën Spitalore Universitare Nënë Tereza

Qendra Spitalore Universitare Nënë Tereza, permes njoftimit te publikuar ne buletinin me Nr. 84 datë 9 Tetor 2023 ka njoftuar per modifikimin e kontrates.
Objekt i këtij Aneksi (modifikimit të kontratës së shërbimit), është modifikimi i kontratës së shërbimit me nr. 193/11 prot., datë 24.03.2023 me objekt “Shërbim gatimi dhe shpërndarje ushqimi për Qendrën Spitalore Universitare “Nënë Tereza” – Marrëveshje Kuadër – me një operator ekonomik, ku të gjitha kushtet janë të përcaktuara – me afat të marrëveshjes kuadër 48 (dyzet e tetë) muaj”, me vlerë 63,702,444.92 (gjashtëdhjetë e tre milion e shtatëqind e dy mijë e katërqind e dyzet e katër pikë nëntëdhjetë e dy) lekë pa TVSH në masën 19.82% të kësaj vlere, që i korrespondon shumës prej 12,626,715.20 (dymbëdhjetë milion e gjashtëqind e njëzet e gjashtë mijë e shtatëqind e pesëmbëdhjetë pikë njëzet) lekë pa TVSH.

Vlera totale e kontratës së nënshkruar: 63,702,444.92 (gjashtëdhjetë e tre milion e shtatëqind e dy mijë e katërqind e dyzet e katër pikë nëntëdhjetë e dy) lekë pa TVSH.Vlera e ndryshuar (nëse është rasti): 12,626,715.20 (dymbëdhjetë milion e gjashtëqind e njëzet e gjashtë mijë e shtatëqind e pesëmbëdhjetë pikë njëzet) lekë pa TVSH
Kohëzgjatja e kontratës: nga data 26.03.2023, deri më 31.08.2023.
Dhe afati i ri (nëse është rasti): Afati për zbatimin e këtij modifikimi kontrate është: 30 ditë ose deri në ezaurimin e plotë të vlerës 12,626,715.20 (dymbëdhjetë milion e gjashtëqind e njëzet e gjashtë mijë e shtatëqind e pesëmbëdhjetë pikë njëzet) lekë pa TVSH, kur kjo periudhë e kalon afatin prej 30 ditësh
Reference No. REF-00400-12-19-2018
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 744 358 551,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure above the high monetary limit
Stage Procedure Announced the Winner
Tender Publication Date 20-12-2018
Last date of Submitted Documents 05-02-2019
Tender Held Date 05-02-2019
No. of Bidders 1
Bidders KPL
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • KPL SHPK
  • The winning bid ALL without vat 743 834 734,19
    Bidder Announcement date 26-03-2019
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Duke filluar nga data e lidhjes së kontratës/kontratave me përfundim deri në plotësimin e nevojave të autoriteteve kontraktore sipas marrëveshjeve kuadër per secilin lot. (48 muaj).
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.
    Cancellation reason
    Additions Qendra Spitalore Universitare Nënë Tereza, permes njoftimit te publikuar ne buletinin me Nr. 84 datë 9 Tetor 2023 ka njoftuar per modifikimin e kontrates.
    Objekt i këtij Aneksi (modifikimit të kontratës së shërbimit), është modifikimi i kontratës së shërbimit me nr. 193/11 prot., datë 24.03.2023 me objekt “Shërbim gatimi dhe shpërndarje ushqimi për Qendrën Spitalore Universitare “Nënë Tereza” – Marrëveshje Kuadër – me një operator ekonomik, ku të gjitha kushtet janë të përcaktuara – me afat të marrëveshjes kuadër 48 (dyzet e tetë) muaj”, me vlerë 63,702,444.92 (gjashtëdhjetë e tre milion e shtatëqind e dy mijë e katërqind e dyzet e katër pikë nëntëdhjetë e dy) lekë pa TVSH në masën 19.82% të kësaj vlere, që i korrespondon shumës prej 12,626,715.20 (dymbëdhjetë milion e gjashtëqind e njëzet e gjashtë mijë e shtatëqind e pesëmbëdhjetë pikë njëzet) lekë pa TVSH.

    Vlera totale e kontratës së nënshkruar: 63,702,444.92 (gjashtëdhjetë e tre milion e shtatëqind e dy mijë e katërqind e dyzet e katër pikë nëntëdhjetë e dy) lekë pa TVSH.Vlera e ndryshuar (nëse është rasti): 12,626,715.20 (dymbëdhjetë milion e gjashtëqind e njëzet e gjashtë mijë e shtatëqind e pesëmbëdhjetë pikë njëzet) lekë pa TVSH
    Kohëzgjatja e kontratës: nga data 26.03.2023, deri më 31.08.2023.
    Dhe afati i ri (nëse është rasti): Afati për zbatimin e këtij modifikimi kontrate është: 30 ditë ose deri në ezaurimin e plotë të vlerës 12,626,715.20 (dymbëdhjetë milion e gjashtëqind e njëzet e gjashtë mijë e shtatëqind e pesëmbëdhjetë pikë njëzet) lekë pa TVSH, kur kjo periudhë e kalon afatin prej 30 ditësh
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin Contracts signed under the Framework Agreement Agjencia e Blerjeve të Përqendruara REF-00400-12-19-2018
    Announcement of Procurement
    Technical Specification
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Modifikim Kontrate