Open Procurement Albania

Ndertimi i godines se re te laboratoreve ne ISHP

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • The Procuring Authority has disqualified all competitive operators with a bid lower than the winning bid

Contracted Institution Ministry of Health
Tenderer Institution Ministry of Health
Tender object Ndertimi i godines se re te laboratoreve ne ISHP
Reference No. REF-72998-06-19-2023
CPV Code
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 384 988 709,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure
Stage Procedure Signed the Contract + Additional Contract
Tender Publication Date 20-06-2023
Last date of Submitted Documents 05-07-2023
Tender Held Date 05-07-2023
No. of Bidders 7
Bidders 1.DION-AL shpk
2.S I R E T A 2F shpk
3.ALBA KONSTRUKSION
4.BOE AGRI CONSTRUCTION & K A C D E D J A shpk
5.BOE AURORA KONSTRUKSION & DESARET COMPANY shpk
6.BOE BE - IS SH.P.K & 2 T shpk
7.GENERAL TRADING sh.p.k
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • AGRI CONSTRUCTION shpk - K A C D E D J A shpk
  • The winning bid ALL without vat 342 831 733,00
    Bidder Announcement date 09-08-2023
    Award and Contract Amount ALL with VAT 403 151 919,00
    Contract date 10-10-2023
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 16 (gjashtëmbëdhjetë) muaj nga njoftimi për fillimin e punimeve (sipas grafikut të punimeve të dhënë nga projektuesi). Pas modifikimit te kohezgjatjes se kontrates, kohezgjatja e saj u be 18 (tetëmbëdhjetë) muaj.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.

    Jane skualifikuar operatoret ekonomike te meposhtem:
    1.DION-AL shpk , per arsye:
    - në sistem ka paraqitur dy preventiva dhe dokumenti nuk i përmban të gjitha zërat e punimeve dhe sipas cmimeve të zërave nuk plotësohet oferta e shprehur në fjalë e OE.Operatori ekonomik ka paraqitur dy preventivë, ku shuma totale e njërit, nuk korrepondon me vlerën e ofertuar shprehur në fjalë dhe me shifra sipas zërave të preventivit të paraqitur në dokumentin PREVENTIVI_I_PUNIMEVE.pdf Për rrjedhojë ky operator me paraqitjen e dy preventivave rrjedhimisht ka paraqitur dy oferta me vlera të ndryshme nga njëra tjetra.
    -Operatori ekonomik Dion.al rezulton që ka lidhur kontratën më RFB no AL-MH-319398-CW-RFB procedurë e realizuar nga projekti i BB pranë Ministrisë së Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ku pjesë e procesit te vleresimit te ofertave ka qenë nje anetar i KVO i angazhuar në vlerësimin e kesaj procedure. Pra operatori ekonomik nuk plotëson kapacitetet teknike dhe njerëzore që të mund të realizojë edhe procedurën “Ndërtimi i godinës së re të laboratoreve në ISHP”, pasi ky kusht eshte i percaktuar qarte ne DT .
    -Nga shqyrtimi i ofertës është konstatuar se në llogaritjen e vlerës së ofertës pa TVSH (në të dy preventivat e paraqitur) OE ka aplikuar zbritjen e vlerës së TVSH-së, vlerës totale (punime me tvsh + pajisje), pra (punime me tvsh+pajisje)/1.2 .Në rastin konkret si autoriteti kontraktor ashtu edhe operatori ekonomik shfaqen në cilësinë e tatimpaguesit të cilët në transaksionet financiare midis tyre zbatojnë lex specialis, ligjin në fuqi për procedurat tatimore dhe tatimin mbi vlerën e shtuar.

    2.S I R E T A 2F shpk , per arsye:
    - Operatori ekonomik për pajisjet me numër rendor 7, 8, 9, 10,11 ka deklaruar që do të furnizohen nga subjekti G&R. Subjekti G&R autorizon subjektin Smart Clima Solution. Nga kontrolli në faqen e QKB rezulton që operatori G&R nuk është prodhues i pajisjeve(pasi një subjekt prodhues duhet ti nënshtrohet procedurave të licensimit përkatës të legjislacionit Shqiptar në fuqi) .
    -Për pajisjen më numër rendor 1 është paraqitur një autorizim për ITE nga ALBESOL shpk..Ky autorizimin është në gjuhën angleze, kjo në kundërshtim me përcaktimet e DST.
    - Në tabelën e deklarimit të pajisjeve, për pajisjen me numër rendor 15 nuk është specifikuar prodhuesi apo distributori i autorizuar sipas kërkesave, kjo në kundërshtim më kërkesat e percaktuara ne DT.
    -Për pajisjen me numër rendor 6 është deklaruar prodhuesi HAIER. Për këtë është paraqitur autorizim për Smart Clima Solution, nga Best Tech AL 2000 shpk i cili deklaron që është distributor i autorizuar i HAIER por që nuk është paraqitur asnjë lidhje ndërmjet prodhuesit HAIER dhe Best Tech AL 2000 shpk, kjo në kundërshtim me kërkesat e DT .
    - Për pajisjet me numër rendor 13 dhe 14 është deklaruar se do të furnizohen nga MORIS HELLAS Greqi. Për mbushjen e këtij kriteri është paraqitur autorizim nga KLEO ASHENSOR i cili deklaron që është distributor i autorizuar i prodhuesit MORIS HELLAS. Autorizimi i prodhuesit për Kleo Ashensor nuk është nga MORIS HELLAS por është nga AH-MET ASANSOR SANAYI VE TIC.LTD. STI, Turqi dhe me MORI HELLAS nuk është paraqitur asnjë lidhje për të vërtetuar autorizimin e distributorit nga ky prodhues për KLEO ASHENSOR. Këto në kundërshtim me pikën 2.3.11.a të DT.
    - Nga shqyrtimi i ofertës është konstatuar se në llogaritjen e vlerës së ofertës pa tvsh (në të dy preventivat e paraqitur) OE ka aplikuar zbritjen e vlerës së TVSH-së, vlerës totale (punime me tvsh + pajisje), pra (punime me tvsh+pajisje)/1.2.Në rastin konkret si autoriteti kontraktor ashtu edhe operatori ekonomik shfaqen në cilësinë e tatimpaguesit të cilët në transaksionet financiare midis tyre zbatojnë lex specialis, ligjin në fuqi për procedurat tatimore dhe tatimin mbi vlerën e shtuar.

    3.ALBA KONSTRUKSION shpk , per arsye:
    - Operatori ekonomik Alba Konstruksion rezulton që ka lidhur kontratën REF-AL-MH-332201-CW-RFB procedurë e realizuar nga projekti i BB pranë Ministrisë së Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale ku pjesë e procesit te vleresimit te ofertave ka qenë nje anetar i KVO i angazhuar në vlerësimin e kesaj procedure.U vërtetua se pajisjet dhe mjetet te vetedeklaruara sipas shtojces 8 ne kete procedure prokurimi nga ky OE, janë të angazhuara edhe në projektin e Bankes Boterore. Duke qenë se KVO ka në dispozicion dokumentacionin provues të angazhimit të mjeteve dhe personelit, datët e fillimit dhe përfundimit të kontratës, kontraten, listën e mjeteve, listën inxhinierëve, etj, angazhuar në kontratën REF-AL-MH-332201-CW-RFB, vendos që operatori ekonomik Alba Konstruksion nuk plotëson kapacitetet teknike dhe njerëzore që të mund të realizojë edhe procedurën “Ndërtimi i godinës së re të laboratoreve në ISHP”, pasi ky kusht eshte i percaktuar qarte ne DT.
    - Operatori ekonomik Alba Konstruksion nepermjet shtojces 8deklaron se do të mbështetet në kapacitetet e OE “METEO” sh.p.k, me NIPT L26310801C dhe operatorit “O.B KONSTRUKSION” sh.p.k, me NIPT K93728201A. Operatori ekonomik nuk ka patur pretendime përsa i përket këtij kriteri, në fazën e pranimit të dokumentave. Për rrjedhojë cdo operator është i detyruar ti plotësojë të gjitha kriteret e përcaktuara në DT. Në një procedurë prokurimi, subjekti i parë i interesuar është operatori ekonomik, i cili e përgatit ofertën e tij në përputhje me kuadrin ligjor në fuqi dhe nga ana tjetër, është autoriteti kontraktor, i cili përzgjedh operatorin ekonomik që plotëson të gjitha kriteret e përcaktuara nga autoriteti kontraktor në dokumentet e tenderit. Operatorët Ekonomikë janë të detyruar të përgatisin ofertat, në përputhje me kërkesat e përcaktuara në dokumentet e tenderit dhe ofertat që nuk përgatiten në përputhje me këto dokumente duhet të refuzohen si të papranueshme.Sa më lart mbështetja e OE në kapacitete të tjera është në kundërshtim më përcaktimet e AK në DT.
    - Nga shqyrtimi i ofertës është konstatuar se në llogaritjen e vlerës së ofertës pa tvsh OE ka aplikuar zbritjen e vlerës së TVSH-së, vlerës totale (punime me tvsh + pajisje), pra (punime me tvsh+pajisje)/1.2.Në rastin konkret si autoriteti kontraktor ashtu edhe operatori ekonomik shfaqen në cilësinë e tatimpaguesit të cilët në transaksionet financiare midis tyre zbatojnë lex specialis, ligjin në fuqi për procedurat tatimore dhe tatimin mbi vlerën e shtuar.

    4.BOE AURORA KONSTRUKSION & DESARET COMPANY shpk, per arsye:
    - Operatorët ekonomik deklarojnë se pajisjet me numër rendor 3, 7, 8, 9, 10, 11 do të furnizohen nga Klimateknika TB2 dhe ky i fundit është distributor i autorizuar i MIDEA, ALARKO/CARRIER. Për këto prodhues nuk është paraqitur asnjë autorizim që të vërtëtohet lidhja prodhues distributor, kjo në kundërshtim me pikën 2.3.11.a të DT.
    -Për plotësimin e kriterit të përcaktuar në pikën 2.3.10 DT përsa i përket licensimit ISO, OE Aurora ka paraqitur dokumentin 2.5_ISO_9001-14001-45001__AURORA_KONSTRUKSION_2022.pdf Nga shqyrtimi I dokumentacionit të dorëzuar rezulton se OE Aurora nuk ka paraqitur certifikatën ISO 14001-2015.
    - Nga shqyrtimi i ofertës është konstatuar se në llogaritjen e vlerës së ofertës pa TVSH (në të dy preventivat e paraqitur) OE ka aplikuar zbritjen e vlerës së TVSH-së, vlerës totale (punime me tvsh + pajisje), pra (punime me tvsh+pajisje)/1.2. Në rastin konkret si autoriteti kontraktor ashtu edhe operatori ekonomik shfaqen në cilësinë e tatimpaguesit të cilët në transaksionet financiare midis tyre zbatojnë lex specialis, ligjin në fuqi për procedurat tatimore dhe tatimin mbi vlerën e shtuar.

    5.BOE BE - IS SH.P.K, shpk & 2 T shpk, per arsye:
    - Sigurimi i ofertës është me kohëzgjatje prej 150 ditësh në kundërshtim me kriteret e përcaktuara në DT.
    - Nga shqyrtimi i dokumentacionit konstatohet se operatorët pjesë e këtij bashkim operatorësh, janë mbështëtur në kapacitete të tjera përkatësisht: 2T mbështetet në kapacitetet e OE UDHA shpk me NIPT K77524909Q dhe OE BE-IS shpk mbështetet në kapacitetet e OE AJSLI 2011 shpk me NIPT L13224001O.Operatori ekonomik nuk ka patur pretendime përsa i përket këtij kriteri, në fazën e pranimit të dokumentave. Për rrjedhojë cdo operator është i detyruar ti plotësojë të gjitha kriteret e përcaktuara në DT. Ne një procedurë prokurimi, subjekti i parë i interesuar është operatori ekonomik, i cili e përgatit ofertën e tij në përputhje me kuadrin ligjor në fuqi dhe nga ana tjetër, është autoriteti kontraktor, i cili përzgjedh operatorin ekonomik që plotëson të gjitha kriteret e përcaktuara nga autoriteti kontraktor në dokumentet e tenderit. Operatorët Ekonomikë janë të detyruar të përgatisin ofertat, në përputhje me kërkesat e përcaktuara në dokumentet e tenderit dhe ofertat që nuk përgatiten në përputhje me këto dokumente duhet të refuzohen si të papranueshme. Sa më lart mbështetja e OE në kapacitete të tjera është në kundërshtim më përcaktimet e AK në DT.
    - Nga shqyrtimi i preventivit i paraqitur nga ky BOE kontatohet se mungojnë disa zëra në preventiv.
    -Nga shqyrtimi i ofertës është konstatuar se në llogaritjen e vlerës së ofertës pa tvsh (në të dy preventivat e paraqitur) OE ka aplikuar zbritjen e vlerës së TVSH-së, vlerës totale (punime me tvsh + pajisje), pra (punime me tvsh+pajisje)/1.2.Në rastin konkret si autoriteti kontraktor ashtu edhe operatori ekonomik shfaqen në cilësinë e tatimpaguesit të cilët në transaksionet financiare midis tyre zbatojnë lex specialis, ligjin në fuqi për procedurat tatimore dhe tatimin mbi vlerën e shtuar.

    6.GENERAL TRADING sh.p.k, per arsye:
    - operatori nuk ka paraqitur oferte ekonomike.
    Cancellation reason
    Additions Ne Buletini Nr. 50 datë 8 Shtator 2025, ne rubriken e "MODIFIKIMIT TË KONTRATËS GJATË KOHËZGJATJES SË SAJ ", eshte ndryshuar kohezgjatja e kontrates per proceduren e prokurimit me REF-72998-06-19-2023, per shkak se firma zbatuese ka nevojë për furnizim me energji elektrike në objekt, në mënyrë që të kontrollojë dhe vërë në funksion rrjetet teknologjike, si dhe të provojë dhe ngarkojë të gjitha pajisjet e instaluara, është e domosdoshme shtyrja e afatit të përfundimit të punimeve, sipas kërkesës së bërë nga Mbikëqyrësi i Punimeve.
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for AGRI CONSTRUCTION shpk viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for AGRI CONSTRUCTION shpk viti 2014
    Monitor treasury transaction for AGRI CONSTRUCTION shpk viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for AGRI CONSTRUCTION shpk viti 2019-2020

    Monitor treasury transaction for K A C D E D J A shpk viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for K A C D E D J A shpk viti 2014
    Monitor treasury transaction for K A C D E D J A shpk viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for K A C D E D J A shpk viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Technical Report
    Preventiv
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Buletini Nr. 87 datë 23 Tetor 2023
    Format
    Konstruksion 1
    Konstruksion 2
    Konstruksion 3
    Konstruksion 4
    Arkitektura 1
    Arkitektura 2
    Arkitektura 3
    Arkitektura 5
    Arkitektura 10
    Arkitektura 13
    Hidrosanitare 1
    Hidrosanitare 2
    Hidrosanitare 3
    Detaje
    Mekaniku Pjesa 4
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    Grafiku i Punimeve
    Njoftimi "i modifikimit te kontrates gjate kohezgjatjes se saj"